söndag 13 april 2014

Testar fram en ny variant av kladdkaka

Då är det snart middag hemma hos oss och idag tänkte jag överraska familjen med en kladdkaka till efterrätt. Kladdkaka är faktiskt en av mina favoritkakor. Dels för att de är så lätta att lyckas med, de kräver ju faktiskt inte alls särskilt stor arbetsinsats och så är de så lätta att variera och exprimentera med tycker jag. Idag gjorde jag en variant med smält daimchoklad på toppen. Den ser verkligen jättegod ut så nu är jag riktigt sugen att provsmaka den men som jag brukar säga till barnen - vi äter middag först!
Receptet dyker upp på bloggen senare ikväll.

2 kommentarer:

  1. Kladdkaka är sååå gottit ♡ ..

    /Kram

    SvaraRadera
  2. Hej hej !

    Visst är kladdkaka så gott !
    Vi njuter av en vit kladdkaka här hemma.
    Hoppas att dom tyckte om det.
    Ser frammeot att se bilden.

    Ha en fin kväll med dina !

    Kram

    SvaraRadera