torsdag 28 augusti 2014

Nytt recept på gång..

Här hemma lagas det lax idag. Lax är ju så smidigt och så gott!! Och väldigt lätt och roligt att experimentera med tycker jag. Denna gången tänkte jag låta laxen tillagas i en gräddsås smaksatt med hummerfond och så lite goda kräftstjärtar på toppen. Jag älskar både lax och kräftor så det här kan ju inte bli annat än gott.
Jag följer min undersökning om hushållsekonomi varje dag och det ser ju ut som intresset är stort bland er läsare inom det ämnet, kul!!
Det är några dagar kvar att lämna sin röst, så passa på ni som vill vara med och styra innehållet här på bloggen. Omröstningen hittar du längst upp i högersplaten tom 14 08 31.

2 kommentarer:

  1. Vad kul med ett nytt laxrecept provade ditt med citronen i helgen och det blev succè .Alltid kul med enkla recept och inga konstigheter i heller. Ha en bra dag / kram Barbro

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu har jag precis provsmaka och det blev galet gott!!! Receptet dyker upp på bloggen snart och detta är precis som du skriver ett enkelt recept utan konstigheter ;)

      Radera