onsdag 21 oktober 2015

Hej allihop

Jag tänkte skicka en liten hälsning till er för jag ser att det är flera som är online just nu. Kul! När det ser heldött ut på bloggen, jag menar när bloggen inte är uppdaterad på ett tag. Det är då jag arbetar som allra mest här inne. Vilket inte syns så klart. Idag kan jag berätta att jag under förmiddagen skrivit in nio stycken nya recept som ligger beredda att tryckas ut. Men först ska de bakas och lagas och fotas. Jag brukar göra så att jag skriver in recepten i förväg för att förbereda lite. De recepten som jag skrivit in idag är bland annat mjuk pepparkaka, kycklingfile med lingon och champinjoner, passionsfruktparfait, räkpaj, randig chokladmousse och hallonmuffins, och några fler. 
Så även om ni inte ser några spår av mig när ni är här inne så är det stor chans att jag sitter framför datorn och skriver. Så hej, hej från mig till er.

1 kommentar:

  1. Man förstår ju att det är ju ett heltidsjobb som du har att både fotografera, baka och laga den goda maten som du sedan visar oss. Skriva ner receptet så lättfattat som du gör det.
    Kram och tack för alla goda recept // Barbro

    SvaraRadera