tisdag 19 april 2016

Rullar köttbullar

Hemma hos oss rullas det köttbullar idag. Jag tänkte överraska barnen med köttbullar i sås som är en av deras favoriträtter. Det blir en grönpepparsås som jag tipsat er om tidigare här på bloggen - RECEPT HÄR >> Den är sååå god! Den måste ni testa :)
Jag har den senaste tiden lagt upp några recept på kakor som man bakar i långpanna och det har visat sig att samtliga av de recepten har blivit några av mina mest populära recept på bloggen. 
Och vad tänker jag om det? Att ni gillar att baka i långpanna så klart. Tänker jag rätt?
Jag har ett gäng långpannerecept i min handskrivna receptbok här hemma så nu sitter jag och kikar igenom dem för att se om det är någon av dem som passar in här på bloggen. Jag vill ju att det ska vara enkla och goda recept som ska finnas med här. Och det är ju faktiskt så att baka just i långpanna ofta är ganska enkelt. Jag har en goding med daim i planeringen nu, kanske blir det den som dyker upp här nästa gång bland mina andra mjuka kakor. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar