lördag 18 juni 2016

Kattungen på bild igen

Samma kattunge på bild denna gången med, jag gjorde ett försök att fota den svartvita kissen också men han var busig och rörde sig så mycket att bilderna blev alldeles suddiga. Sedan vi fick hem våra kattungar har jag goooglat runt på olika kattsaker som vi behöver köpa, herrjösses vad mycket fult det finns om jag ska vara helt ärlig. Varför finns det inte lite mer designade kattsaker, eller är det jag som letar på fel ställen? Det här är ju en helt ny värld för mig så jag vet ju inte riktigt var jag ska leta. Det finns en del fint men det kostar ju skjortan om man vill ha något som ska passa in med möblerna och den andra inredningen här hemma. 
Och så funderar jag på matskålar, jag minns sedan jag var liten att det blev ganska snuskigt i kattens matskålar, vi hade katt då men det är ju länge sedan så det måste ju ha utvecklats en del inom det tänker jag. Det jag är ute efter är en kattmatskål som på något sätt håller borta flugor från kattmaten. Jag hittade en matskål med en typ av sensor som lyfter upp ett lock när katten ska äta men jag hittade ingen recension av den, är det någon som testat en sådan eller något liknande? Tipsa mig gärna ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar