söndag 11 september 2016

Veckomatsedel nr. 6

Måndag

Kassler i champinjonsås
Gör en enkel champinjonstuvning som under gratinering tunnas till en god sås

RECEPT >>




Tisdag

Pasta med kräftstjärtar
Lättlagat med en sås av krossade tomater och creme fraiche

RECEPT >>






Onsdag

Färskaka
Servera med tex. potatismos eller kokt potatis och brunsås

RECEPT >>






Torsdag

Fläskytterfilé i sås
Med bacon, vitlök och champinjoner

RECEPT >>






Fredag

Varm smörgåstårta
Lätt att göra på hönökaka

RECEPT >>








Lördag

Fiskpaté
Jag älskar fiskpaté och det här är verkligen en favorit. 
Ni måste testa!

RECEPT >>





Söndag

Panerad kycklingfile
Fylld med ost och skinka
Servera med tex. grillkryddad klyftpotatis

RECEPT >>





Veckans söta

Äppelpaj
Mycket god med hyvlat smör på toppen

RECEPT >>






Veckans bröd

Pizzabullar
Denna veckan tipsar jag om ett fyllt bröd. Det här är mitt absolut bästa recept på snurriga pizzabullar

RECEPT >>









Fler veckomatsedlar hittar du HÄR >>

För fler goda recept - Följ mig på facebook HÄR >>

På Instagram heter jag @madameedithblogg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar