tisdag 17 mars 2015

Hamburgerost i köttfärsbiffar

Jag brukar testa att fylla köttfärsbiffar med olika smaskiga grejer. Exempel och recept på mina experiment hittar ni i kategorin köttfärs >>. Allt som finns upplagt där är sådant som jag blivit väldigt nöjd med. Sist som jag gjorde köttfärsbiffar testade jag att fylla dem med osten som ni ser på bilden. Hamburgerost med smak av cheddar. Och mumsfilibabba vad gott det blev!! Kanske hade det blivit lika gott att lägga osten över biffen men visst är det tusen gånger trevligare att ha den som en överraskning inuti istället. Eller hur? Jag fotade inte när jag testade att göra dessa biffar, jag glömde helt enkelt bort det, så idag gör jag ett gäng till. Med kameran på plats. Vi ses snart igen!
Nu finns recept på köttfärsbiffar fyllda med hamburgerost HÄR >>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar