onsdag 31 oktober 2012

Pyssla med barnen!

Idag ska vi fixa ihop en liten trolldeg. Att pyssla är ju alltid kul. Barnen har börjat att få julkänslor så de tänker sticka små hål i sina figurer för att de sedan ska kunna hängas i granen. Jag kan tänka mig att det kommer att tillverkas både tomtar och andra julfigurer hemma hos oss idag.

Själv har jag ägnat morgonen åt att leta efter lätta och goda recept på julkakor och julgodis. För som jag sagt innan, att baka ska inte vara krångligt. Lätt, snabbt och supersmarrigt det tycker jag är allra bäst! Om det sedan ser ut som en väldigt avancerad kaka så gör ju inte det någonting :)

Receptet på trolldegen kommer under dagen när jag fått till lite fina bilder...

3 kommentarer:

  1. Men vad himla kul:)) Myspysdag med pyssel, härligt:)))

    Stööörsta kraamen aka

    SvaraRadera
  2. Ett sött men otroligt gott recept till julen, har blivit en favorit i vår familj!
    http://www.recept.nu/leila_lindholm/efterratter_och_godis/agg_och_mejeri/leilas_cornflakes_crisps/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack SNÄLLA!! Ska genast kika in där :)


      KramKram!

      Radera