söndag 18 november 2012

Lite förtydligande...

Hej alla goa ni. Kanske var ni några som märkte av att det blev lite tyst här på bloggen igår. Efter att ha gått igenom fyra barn med kräksjuka så var det nu min tur. Alltså det är verkligen en nära döden upplevelse! Usch fy och blä säger jag bara men idag är jag i alla fall piggare.

Tack för allt beröm som jag fått om mina bilder. För att det inte ska bli någon missuppfattning tänkte jag berätta lite mer om mitt fotograferande.
Bilderna till expressens bilaga Leva och Bo är till en artikel som handlar om läsarhem. 
Dit får alla som vill skicka in bilder på sitt hem och sedan väljer de ut vilket hem de kommer att publicera.
Att jag valt att skicka in dit är för att jag tycker att det är så roligt att fotografera interiörbilder. Att fotografera bilder som ska publiceras i tidningen är helt enkelt ett sätt att utmana mig själv.

Jag får även öva på att skriva en text till artikeln som också kommer att publiceras.
Och sist men inte minst så är det ett bra sätt att synas på vilket jag kan ha användning av efter min föräldraledighet.


2 kommentarer:

  1. Men fy...stackare...eller stackars er....skönt att ni är piggare nu.

    Roligt med fotograferingen...

    Ha en bra dag!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Usch ja magsjuka är inget vidare....men du vad spännande med fotograferingen, önskar dig lycka till. Kram Anette

    SvaraRadera