onsdag 18 september 2013

Före och efterbild



Före och efterbild på mitt lilla loppisprojekt.

17 kommentarer:

  1. Oj vad fint! Riktigt härlig blev den och så fint med den lampan på :)

    Ha en fortsatt fin dag,
    kram Catta

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig pastellfärg du fick på byrån!
    I dag har det bakats mockarutor är och det var ett fantastiskt bra recept du har på sådana!
    Höga fina och så goda blev de! "För goda" hälsar mannen!
    Jag länkar till ditt recept i dag!
    Kram
    M.E

    SvaraRadera
  3. Jättefin!!! Härlig färg :) Kram

    SvaraRadera
  4. Wow, vad fint det blev. Vad använde du för färg?
    Kram Nelya

    SvaraRadera
    Svar
    1. Som jag berättat tidigare så använde jag mig av ett kakfat som hade den nyansen som jag var ute efter. Efter att ha rådfrågat i färgaffären kom jag fram till en färg med kulören NCS S 1020-B30G, vilken glans man vill ha är ju en smaksak, jag valde halvblank lackfärg.

      Radera
  5. Så fint ,vilken skillnad
    Ha en bra dag

    SvaraRadera
  6. så himla snygg! Vilken skillnad ,läcker färg.Önskar dej en skön kväll.Kram Rita

    SvaraRadera
  7. Jättefint kram Sofia

    SvaraRadera
  8. Tycker om båda färgerna faktiskt....jaa jag gillar båda två ;)))....älskar turkost på sommaren och den engelsk röda på höst/vinter ....du skulle ha haft två stycken, hahaha...
    Ha det gott min vän!
    Kram Britt

    SvaraRadera
  9. Byrån blev ju helt underbar i sin turkosblå färg, så snygg till vitt och svart, som en fin mintpralin mitt i allt :-))
    Kraaaam Paula

    SvaraRadera
  10. SåGod morgon !

    Så fint det blev !
    En riktigt härlig turkos färg.
    Ni har så fint !Här du nån god recept med smörstekta äpplen och kanel i !
    Muffinssar eller nått....är baksugen.

    Ha en fin dag!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tyvärr inget med smörstekta äpplen, men jag har ju en hel del andra äppelrecept. Du får dyka ner i mitt arkiv och se om du hittar något du gillar. Sök på söta recept A-Ö, du hittar det i raden som ligger överst i bloggen.

      Kram!

      Radera
  11. Tänk vilken skillnad lite färg gör! Kramar Liza

    SvaraRadera
  12. Tack till alla för era fina kommentarer <3

    SvaraRadera
  13. Vad fin byrån blev! Vad skulle vi göra utan färg ;)

    Önskar dig en fin helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  14. Åh, vad jag tycker om den där tavlan! Hoppas du haft en fin helg :) Kram!

    SvaraRadera
  15. Tjusigt;) Gillar den turkosblå färgen skarpt, blev målarsugen. Tavlan ovanför blev jag och min sambo KÄR i;) Fint! Kram

    SvaraRadera