tisdag 10 december 2013

En liten kaka och ett tack!


Idag började jag dagen med en kopp kaffe och sockerkaksbak. Mysigt med lite tända ljus och julmusik i bakgrunden. Ljuslyktorna är de enklaste man kan tänka sig, ett gäng urtvättade barnmatsburkar. Om man vill kan man ju frosta lyktorna med lite äggvita och strösocker, beskrivning på det hittar du i DET HÄR INLÄGGETSockerkakan är en klassisk tigerkaka men denna gången blandade jag i en påse saffran också, ska bli spännande att se hur det blir :)

Jag vill även tacka er som lämnade kommentarer i gårdagens inlägg, det kändes så skönt att få skriva av sig lite och få ta del av era erfarenheter. Modigt gjort av er och befriande för både mig och säkert flera av mina läsare som känner igen sig i era historier. TACK!

1 kommentar:

  1. Tigerkaka är min mans favoritkaka! Kanske skulle prova nån annan smaktillsats nån gång, så tack för tipset.
    Kram Agneta

    SvaraRadera