tisdag 14 januari 2014

Inredningsbild



Hoppas att allt är bra med er! Jag vet att flera av er läsare önskar lite mer inredningsbilder och eftersom jag inte har så många recept färdiga till bloggen så passade det ju bra att köra en inredningsbild idag. På bilden ser ni köket/matsalen och så lille Ludwig på sin racerbil :)
Och för er som undrar så kommer det fler recept på bloggen inom kort, jag håller just nu på att gå igenom mina gamla godingrecept för att se om något av dem ska få vara med i ett inlägg här på bloggen. Jag har en hel del recept, handskrivna och tidningsurklipp samlade i plastfickor. Och bloggen är ju ett perfekt sätt att få lite ordning bland recepten.

Ps. Jag vill mer än gärna ha fler följare i Madame Ediths facebookgrupp så välkommen alla som vill gå med och dela gärna min sida hur mycket ni vill :) Facebooksidan hittar ni här.

2 kommentarer:

  1. Så fint du har det! Lika fint som goda recept:) Njut av sista tiden som mammaledig, det går ju så fort!
    Kram fredrika

    SvaraRadera
  2. Wow...Så fint & vilken liten sötis med på fotot <3
    Kram

    SvaraRadera