tisdag 4 februari 2014

Mitt sällskap i köket ♥


Vi flyttade ju fram våra planer lite vad det gäller förskolestarten. Mer om det kan ni läsa här! Istället är Ludwig hemma med mig och bakar och bloggar på dagarna. Jag tror faktiskt att han tycker att det är riktigt trevligt, det finns ju alltid något gott att få smaka på. Att blogga med liten bredvid sig fungerar alldeles utmärkt, eftersom jag mest bloggar om recept så tror jag faktiskt att det bara är bra och lärorikt att få hänga med mamma i köket. Självklart kan jag inte blogga i den takt som jag innerst inne skulle vilja men för ett litet tag är det ändå mer värt att kunna ge Ludwig och hans syskon mer tid med dem. Redigera bilder och skriver recept pysslar jag med när barnen sover.
På bilden förbereder vi för nästa recept som vi ska lägga upp här på bloggen :)

4 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Ett klokt beslut. Har man möjlighet att vara hemma tycker jag man sk ata vara på den tiden. Det går så himla snabbt. Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Lenita från Bohusläntis feb. 04, 12:28:00 em

    Vilken söt liten hjälpreda du har i köket <3 Så härligt när barnen vill vara med i köket och hjälpa mamma.
    Tiden går så fort bara och vips så är dom stora. Passa på och njut så länge du kan :-)
    Tack än en gång för din fina blogg som inspirerar massor både till att baka och laga mat.

    Önskar dig en fin dag! Kram Lenita

    SvaraRadera
  4. Det tycker jag ni gör rätt i tiden går så fort! alltid trevligt att få lite hjälp i köket!
    Kram Sandra

    SvaraRadera