fredag 13 juni 2014

En kycklingrätt som maken inte är så förtjust i..

Jag har en halvt galen man som för åttonde gången ska sitta och trampa sig runt vättern på en cyklel med en väldigt smal sadel. Jag har väldigt svårt att förstå hur man kan plåga sig till att göra en sådan grej men han ser det inte som en plåga, han tycker att det är roligt. Själv har jag kämpat mig igenom tjejvättern en gång och jag höll på att dö, gud vad jobbigt det var och då är den sträckan bara en tredjedel av vad den långa vätternrundan är. Stor respekt till alla er som ger er ut på cykel runt vättern i natt och lycka till!
Nu när maken inte är hemma ska jag och barnen passa på att göra en kycklingrätt som han inte är så förtjust i men som vi tycker är väldigt god. Nämligen flygande Jakob, så gott och så länge sedan vi åt det. Receptet på vår variant kommer på bloggen senare under dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar