torsdag 26 juni 2014

Fyndat på nätshopping

Åh, vad jag älskar nätshopping. Det är ju så smidigt att bara klicka hem det man vill ha. Jag tycker verkligen att det är mycket bättre att sitta hemma i lugn och ro och shoppa än att springa runt i affärer och trängas med alla andra. Särskilt så här i REA tider. Förra veckan satte jag mig tillsammans med barnen, en och en i taget och så fick de en summa pengar att välja kläder för. Alla var nöjda och glada, ingen var hungrig och tjurig och gömde sig under ett klädställ som typ alltid händer när vi är och handlar i vanliga klädaffärer. Var och en fick välja själva utan att något syskon stod bredvid och ville härmas med att köpa likadana kläder, vilket är svårt att undvika i en riktig butik. Vi gör ca 75 % av våra inköp på internet om man bortser från matvaror och jag tror faktiskt inte att vi är ensamma om det, allt fler vågar och inser hur smidigt det är så är det någon som funderar på att starta nätbutik, go for it säger jag!

Själv slog jag till på en lampa från Ellos som jag kikat på tidigare, nu var den på REA med kraftig prissänkning. Ibland har man verkligen tur, lampan blev min för knappt några pengar alls. Jag tänkte att jag skulle länka till lampan för att visa er hur den ser ut men jag kunde inte hitta den, säkert har den tagit slut. Ni får helt enkelt vänta med att se den tills jag har fått hem den men jag lägger i alla fall in en länk till Ellos REA ifall ni vill kika efter några andra fynd :)

Ellos REA hittar du HÄR

1 kommentar: