torsdag 9 oktober 2014

God dessert som jag hittade på kartongen

Gokväll allesammans. Här kommer ett par bilder på vad jag sysslat med under dagen. Jag hittade ett spännande recept på baksidan av ett paket med frusna bär och nu har jag testat det :) Det blev såååå gott!! Det är en drottningparfait på marängbotten. Ett toppenrecept precis som många andra bra recept som man kan hitta på baksidan av förpackningar. Så det blir ett tips från mig, kika gärna lite på de där recepten och tipsen som står på mjölkpaketen, på undersidan av torskpaketen och alla möjliga andra paket som det står recept och förslag på. Mjölpaketen är också ett bra tips att kika in lite extra. 
Receptet på parfaiten dyker upp här på bloggen imorgon. Vi ses då!
Nu hittar ni receptet HÄR >>

2 kommentarer:

  1. Det ser ju riktigt musmigt ut :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den var jättegod, jag tyckte att receptet var lite otydligt på förpackningen så jag hoppas att jag lyckats skriva receptet mer lättförståligt med mina egna ord. Jag tycker inte om när man får läsa flera gånger för att vara säker på att man gör rätt. Parfaiten får betyget 5/5 av mig :D

      Radera