lördag 24 januari 2015

En sen lördagshälsning

Hej på er. Här kommer en liten hälsning från mig till er så här på lördagskvällen. Idag har jag haft målarkläder på mig hela dagen och färdigställt ett påbörjat projekt på övervåningen. Jag är så bra på att starta upp alla möjliga projekt men tyvärr har jag alldeles för ofta svårt att färdigställa det jag drar igång. Det är verkligen en av mina sämre egenskaper. Men nu kan jag äntligen pricka av en sak på mina långa att göra lista och det kan jag lova, det känns himla skönt.
Jag fick frågan om jag inte ska lägga upp receptet på blåbärssoppan, självklart ska jag göra det. Bilderna ligger i kameran och väntar. Collagen som jag gör till recepten tar ca 1 timme att göra, då räknar jag inte med tiden det tar att fota. Och just idag fanns inte den där timmen men imorgon finns den. Och då ska jag ägna mig åt mycket roligare saker än att måla, bland annat ska jag jobba med bilderna. Hoppas att vi ses imorgon igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar