tisdag 31 mars 2015

Vill ha tips från er läsare

Goförmiddag allihop. Jag håller på att planerar för en ny dessert hit till bloggen. Enkelt och gott är självklart, det är bloggens röda tråd, men längre än så har jag inte kommit. Ge mig gärna förslag om ni har ett enkelt recept på en god dessert. Gärna något med choklad, jag är ju chokladtokig!! Alldeles för tokig i choklad för mitt eget bästa, tyvärr. Men vad sjutton, nu är det ju snart påsk. Och påsk är choklad. Så är det bara. Jag önskar så att jag kunde få mer kontakt med er läsare så tveka inte på att lämna en kommentar. Det går bra att kommentera med inställningen anonymt också om man vill, trevligt är ju då så klart att skriva en hälsning med sitt namn eller signatur. Men det är inget måste.
Hoppas så på att få in några tips under dagen. 

6 kommentarer:

  1. Har mailat dej precis så du kan kika där.
    Ha en fortsatt bra dag // kram Barbro

    Ps du kan göra den också i glas så får du portionsbitar istället. Ds

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Barbro, det ska jag titta på :D Trevlig dag till dig med!

      Radera
  2. http://www.recept.nu/halv-atta-hos-mig/agnes---linkoping/triple-chocolate-dream-by-agnes-/

    Världens godaste dessert! Gjorde den i lördags och den uppskattades väldigt mycket :) Älskar också choklad! Servera den med jordgubbsbitar som legat i lag gjord av lime och socker och även en klick glass!
    Kram Mathilda

    SvaraRadera
  3. http://bagaren-alexandra.blogspot.fi/2014/09/paron-kinuski-kvarg.html
    Detta är en god och enkel efterrätt som man bara vill ta lite till av och ännu lite till.. Choklad är det bbara små bitar i men det ger det lilla extra. :)

    SvaraRadera
  4. Och jag skulle precis säga något utan choklad när du skrev om recept :) Jag har antagligen ätit min chokladranson i mitt liv för jag blev allergisk mot kakao 2011 :)

    SvaraRadera
  5. Åh vad kul med tips! Jag tar gärna emot tips som inte innehåller choklad också, jag gillar det mesta som är sött :D

    SvaraRadera