fredag 15 maj 2015

Poolhäng och all inclusive

Det är så våra dagar ser ut just nu. Är vi inte i poolen så hänger vi inne i restaurangen och äter buffémat. Sjukt lata dagar med andra ord och fantastiskt härliga. Jag har precis hunnit med ett pass vattengympa så lite aktiv har jag varit trots allt, det är verkligen behövligt nu när vi har all inclusive och släcker törsten med läsk och svalkar oss med obegränsat antal glassar.
Just nu är de andra i poolen och spelar vattenpolo och jag sitter under parasollet med Ludwig som käkar glass medan jag tittar till bloggen. Jag önskar att jag hade fått lite fler kommentarer.
Hur har ni det hemma i Sverige? Kommentera gärna så att jag har lite kul att göra när jag sitter här i solstolen.

1 kommentar:

  1. Inget särskilt glassväder här inte, i helgen. Kallt som 17 å regn (i Dalarna). Men en rabarberpaj funkar ju alltid! :-) Solen finns där bakom molnen och har visat sig idag. :-)
    40 grader är lite FÖR varmt för mig. Men det kan väl gå an om man har AC.
    Ha det gott!

    SvaraRadera