måndag 12 oktober 2015

Nytt recept på äppelpaj

God förmiddag! När jag i förra veckan gjorde äppelpajen med daim >> så passade jag på att göra en till variant av äppelpaj. Jag gjorde då alltså två äppelpajer. Barnen hade kompisar hemma så det gick åt alltihop :) Jag älskar när barnen och deras kompisar gillar det jag bakar för skulle de inte gilla något så skulle jag garanterat få veta det. Barn är ju som oftast ärliga på just den punkten. Den andra äppelpajen som jag gjorde är lite lik en äppelpaj som jag redan har här i receptregistret. I den har jag även kanel vilket jag inte har i den äppelpajen som kommer alldeles strax här på bloggen. Äppelpajen med kanel finns HÄR >>
Så fort jag har publicerat detta textinlägget så kommer receptet på "den andra" äppelpajen. Jag försöker att hålla själva recepten så fria från onödig text som möjligt så därför fick denna lilla hälsning publiceras i ett separat inlägg. 
LÄNK till receptet finns nu HÄR >>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar