lördag 26 mars 2016

Apladalen i Värnamo

Det har blivit lite mindre tid i köket och lite mer tid med familjen under några dagar. Det lägre tempot på receptinläggen är bara tillfälligt. Snart kör jag på som vanligt igen. 
Idag har vi varit på utflykt i Apladalen i Värnamo. Strålande sol och riktigt skönt väder. Fikat vi hade med oss plockade jag ut från frysen, vi hade med oss denna >> och denna >> kakan. 
Melwin och Ludwig lekte med en leopardfärgad katt, den syns längst upp i bilden. Jättefin var den.
Med dessa bilder från vår utflykt vill jag passa på att önska en fortsatt riktigt härlig påskhelg. Många påskägg och några lata dagar hoppas jag att ni får. Det finns ingen anledning att stressa vid en sådan här helg tycker jag. Bättre att njuta och vara med nära och kära och göra det man tycker är kul. Det tråkiga kan man göra någon annan dag. Vi ses på måndag igen ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar