onsdag 9 mars 2016

Morgon med gymnastik i ringarna

Mitt bland alla recepten bjuder Melwin idag på några bilder från hans morgon.. ja, vad ska vi kalla det? Gymnastik , japp! Morgongymnastik blir ett bra ord. För ett par veckor sedan köpte vi de här ringarna och skruvade upp i en balk i taket. Och det kan jag lova var ett bra köp. Dagligen görs det olika konster i de här ringarna. Alla barnen använder dem. Melwin är den som använder dem mest, han är så otroligt smidig så han skulle med all säkerhet kunna ha en framtid på cirkus. Orädd och ger sig på de allra mest avancerade konsterna så nästa inköp måste bli en mjuk matta att lägga under ringarna. Jag tar gärna emot tips om ni har något förslag på en lämplig matta som gör att man landar lite mjukare om olyckan skulle vara framme. 
Ringarna köpte vi på Granit i Jönköping, jag är inte helt säker men jag tror att de finns i deras webbshop också. Och så finns de ju säkert i flera andra granitbutiker. Vi betalade 299 kr för ringarna och vi passade även på att köpa ett par rejäla smideskrokar att hänga upp dem med. Jag minns inte priset på krokarna men de var dyra. Så mitt tips är att köpa ett par krokar i bygghandeln istället.
Och till er som funderar på när ni kommer att få se mina konster i ringarna. Det kommer dröja... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar