torsdag 14 april 2016

Är jag för opersonlig?

Men kolla här vad jag hittade bland alla mina receptbilder när jag kollade igenom kameran. Vem som fotat vet jag inte och när bilden togs vet jag inte heller, det kan jag ju i och för sig kolla på bildens egenskaper. Kameran har helt klart varit på vift i Ullared. Eller har jag fotat själv och glömt? Hmmm
Pajerna som jag skrev om igår har precis fått hoppa in i ugnen, det börjar lukta gott... Det blir två styck vanliga enkla ost och skinkpajer. Så få ingredienser som möjligt så att de faller alla barnen i smaken. Är det mycket ingredienser så ska det petas och kollas noga i pajen och pillas bort. Bättre då att bara använda några få ingredienser. Så kan man ju tillsätta lite annat vid sidan av om någon vill ha det. Till exempel strimlad paprika, rödlök, tomater eller skivad gurka.  Eller någon annan grönsak. 
Om en stund kommer jag att uppdatera bloggen igen, jag håller på att kämpa med att få med mig själv på en bild. Det är svårt. Men jag tänker att det kan vara trevligt att visa sig själv ibland för att få bloggen lite mer personlig. Kanske blir det lite tjatigt att bara mata på med nya recept hela tiden. Berätta gärna vad ni tycker ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar