onsdag 22 juni 2016

Smartieskakor

Det blev minst sagt fullt upp sedan kattungarna flyttade hem till oss. Roligt så klart men allt hinns inte riktigt med, jag vill ju självklart försöka lägga ut lite nya receptinlägg här på bloggen, det är ju de inläggen som tar längst tid och blir därmed lite knepiga att hinna med. Men istället för att inte lägga upp något så väljer jag att lyfta fram recept som jag kan fixa snabbt. Det här är en sådan kaka som går fort att baka och den är så god! Det är en riktig favorit hos alla mina fem barn och en favorit för mig också för hela smeten rörs ihop i en kastrull. Det blir inte mycket disk efter man bakat den och det är ju skönt. Lite knapriga i kanten blir dem och småsega i mitten och så goda smarties i dem. En riktig kalaskaka eller en kaka att ta med på sommarens utflykter.
I nästa inlägg ska ni få receptet och få se hur kakorna blev. Vi ses snart igen. Nu finns receptet på smartieskakorna HÄR >>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar