söndag 3 juli 2011

7 kommentarer:

  1. Heisann:)
    Velkommen heim!:)
    Tenker det var godt med noen dager på tur!
    Borte bra,men hjemme best kansje:)
    Å du. Den puffen/krakken var kjempe kul da!!
    Å der titter det fram igjen det skapet bak stolen ser jeg.Hvor i alle dager får en kjøpt sånne skap? Kunne godt tenkt meg et sånnt:))
    Ha en fortsatt fin søndag,kos deg!
    Klem,
    Randi

    SvaraRadera
  2. Förstår att det är mycket jobb med ett så vacker gammalt hem. Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Du visar alltid så otroligt fina bilder!!!
    Den där polisbilen var för söt :)
    /Jenny

    SvaraRadera
  4. Hej
    En härlig bild och polisbilen är läcker!!
    ha en fin måndag
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  5. Vilken fin blogg och superfint hem!!! Måste lägga till dig i mina favoriter.

    Kram L-L

    SvaraRadera
  6. Gu vilka fina bilder,och vilket fint hus ni har.
    önskar jag bodde så fint,är så dålig på designa min lägenhet.de finns en soffa,liten tv,och databord och soffbord,lampa så klart,men mer än så klarar jag inte,kanske får ta och titta hur du gör'Ler'
    åh såg en kichen aid,åh vad ja önskar mig en sådan.blir massa bakning här hemma hos mig,hoppas du hittar något på min sida så du kanske också börjar baka.
    Simone

    SvaraRadera