fredag 1 juli 2011

Hälsning från Falkenberg

Gårdagen bjöd på en heldag vid havet. Sol, saltvatten och sandslott höll barnen sysselsatta i mååånga timmar. Helt underbart.
Tyvärr glömde jag KAMERAN hemma!!! Åh, vad det retar mig...
Så idag får det bli ett "bildlöst" inlägg.

Senare idag ska jag ta en tur in till stan och då hoppas jag så klart på att hitta någon trevlig inredningsaffär där jag kan hitta något fint som jag inte visste att jag behöver ;)

Nu sitter barnen och min mamma och väntar på att vi ska spela sällskapsspel, bäst att jag går och gör dem sällskap.

Hoppas att solen skiner på er och att ni får en toppendag!

Kramar från mig!

4 kommentarer:

  1. Åhhh va mysigt ni verkar ha det! Hoppas att ni har mer sol där idag än vad vi har här hemma...:-(
    Typiskt att du glömt kameran, sånt kan man bli riktigt arg för..
    Kram K

    SvaraRadera
  2. Vad synd att du glömde kameran.Ha nu en mysig och härlig fredag.Kraaam Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Åhh så retligt, men men så blir det ibland. kram johanna

    SvaraRadera
  4. Hoppas ni har det uuuuunderbart.
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera