söndag 28 oktober 2012

Klurar...

Nu är jag här igen! Zombielooken är nu borta och spindelväven och spindlarna har flyttat upp på vinden och lugnet har lagt sig över huset. Just nu sitter jag och klurar lite på vad morgondagens inlägg ska handla om här på bloggen. 

Jag är verkligen inne i en "villbloggaoftaperiod" just nu och det känns som att det kommer att hålla i sig för det är ju så roligt när ni är så många som kikar in här hos mig :)

Jag har inte bestämt mig riktigt än men jag tror nog att det kommer ett litet recept i morgondagens inlägg... så håll utkik!


4 kommentarer:

  1. Ja, vad blir det nu då? Väntar .. =))

    Kram Catta

    SvaraRadera
  2. Ja det är verkligen roligt med Halloween kalas, men jobbigt. Det är värt det när man ser barnens lyckliga ansikten.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Hi,,HI inget recept!!!
    Jag återkommer igen!
    Önskar dej en fin Vecka
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, håll utkik under dagen så kommer det snart ett recept med bild på ett supergott bröd som jag brukar baka i långpanna :)

      KramKram!

      Radera