måndag 10 december 2012

Funderar lite...

Barnen har somnat mätta och goa med hembakat tunnbröd i magen.
Maken är ute för att kolla till islyktorna som aldrig tycks bli klara... och jag bloggar!

Funderar lite på vad jag ska hitta på till morgondagens inlägg. Kanske är det dags för en interiörbild eller kanske ska jag lägga upp receptet på tunnbrödet som för övrigt är superlätt att baka men lite tidskrävande eller kanske det rent av kan bli en bild på islyktorna om de nu skulle behaga att bli genomfrusna under natten.

Ja, vi får se vad jag hittar på.

2 kommentarer:

  1. Jag är nyfiken på tunnbrödet, men är inte kräsen. Gillar det mesta du skriver. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Åhh, jag läste om Dig/Er och såg alla fina bilder först idag i Leva&Bo, så bra det var och så mysigt det såg ut. Ett reportage Du kan vara riktigt nöjd med! :)

    Kramar
    Maria

    SvaraRadera