tisdag 26 november 2013

Inredningslösning



Vi är en stor familj som består av två vuxna och fem barn i åldern 1 - 14 år. Något som jag tycker är väldigt viktigt är att alla i familjen ska kunna samlas runt ett och samma bord och äta tillsammans. Samtidigt tycker jag att det är viktigt att ha stora ytor att röra sig på vilket kan vara svårt när man behöver ett väldigt stort matbord så att alla får plats. Lösningen på detta blev då en klaff på det platsbyggda matbordet/barbordet. Klaffen fälls ut när vi behöver extra sittplatser, jag använder även klaffen som extra arbetsyta i köket. Detta blev en riktigt bra lösningen för vår familj. 
Problemlösning inom inredning är bland det roligaste jag vet, jag älskar att få gnugga geniknölarna och komma på smarta inredningslösningar. Jag arbetar alltid med utgångspunkten på att ingenting är omöjligt. Det finns alltid en lösning, det gäller bara att hitta den.

2 kommentarer:

  1. Riktigt smart lösning, och så SNYGGT du har det!! Älskar vitrinluckan över kylen, wow så vackert!

    Kram och ha fortsatt fin dag,
    Catta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :D Vitrinluckan är ett gammalt verandafönster som satt på huset för mååånga år sedan.
      Lite kul att kunna återanvända originaldetaljer.

      Kram och fin dag till dig med!

      Radera