söndag 29 juni 2014


5 kommentarer:

  1. Vilken klok kvinna du är! Och vacker i dina grå strån! ;o)/Eva i Skåne

    SvaraRadera
  2. För mig är det i get konstigt det du skriver, ganska självklart. Men jag kan tänka att det inte är det för alla....tyvärr! Du är super vacker med eller utan gråa strån. Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Hej kloka fina du!

    Håller med om allt du skriver och är ju själv av samma åsikt!
    Tyvärr tappar jag bort mig själv här i bloggvärlden ibland, vilket kan vara lätt hänt:)
    Då gäller det att hitta tillbaka till det som är viktigt och det är inte en ny lampa av en dyr designer exempelvis (även om jag blir glad för det med men du förstår vad jag menar:)
    Tack för att du delar med dig!

    Kram Sofi

    SvaraRadera
  4. Camilla Dahlströmons juli 02, 12:52:00 em

    Tack för en helt vanlig DU =)
    Det behövs i denna "självupptagna" världen.

    Ha en fin dag :)

    SvaraRadera