lördag 3 september 2011

Hushållsekonomi - Konsumtion

Planera julklappsinköpen

Läs mer HÄR >>





Rabattkoder och kampanjer
Jag har fått ett flertal samarbeten med olika nätbutiker som innebär att jag kommer att lägga upp rabattkoder och tipsa er om aktuella kampanjer. 
Jag lägger bara upp det som jag tror kan vara intressant för er läsare.
Jag uppdaterar dagligen den sidan och får jag något intressant lägger jag in det där i annat fall blir sidan tillfälligt tom.
Rabattkoder och kampanjer hittar du HÄR >>


Fina vaser för liten peng

Läs mer HÄR >>






Play doh lera - Köp inte färdig lera - gör egen istället!

Till recept - Klicka HÄR >>






Istället för att köpa en kransstomme kan du göra en själv nästan gratis :)
Det enda du behöver är tidningar eller reklamblad och plastfolie.

Läs mer HÄR >>

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar