söndag 21 september 2014

Söndag med äppelkaka till eftermiddagskaffet

Hej på er allihop :) Här tar vi en lagom lat söndag idag med lite småfix inför den kommande veckan. Barnen plockar fram varmare kläder till skolan imorgon, det skulle ju bli en ganska kylig start på nästa vecka. Så dags att fixa fram vantar och tjocktröjor. Själv har jag börjat förbereda en smaskigt kladdig äppelkaka till eftermiddagskaffet. Det mest ansträngande med den här kakan är att riva själva äpplena, resten går tokfort att svänga ihop. Och gott blir det! Receptet kommer jag självklart att lägga upp här på bloggen också så missa inte det!
Nu finns receptet på äppelkladdkaka att hitta HÄR >>

2 kommentarer:

  1. Det där receptet måste du ju lägga upp så fort som möjligt!

    Och du, jag har fått strikta order från min 11-åring att skriva till dig och TACKA för alla dina goda recept!
    Jag har testat ganska många av dina recept och häromdagen gjorde jag dina Panerad Falukorv, vilket sonen tyckte var det GODASTE han har ätit! haha!
    Igår gjorde jag även Kycklingfilé med bacon och persiljesås och det fick MVH också, så han tyckte att jag skulle skriva och TACKA så hemskt mycket!
    Stor kram från hela (mätta) familjen!
    Judita

    SvaraRadera
  2. Men du TACK!! Panerad falukorv är riktigt smaskigt :D Hälsa så gott till din son, stor kram ♥

    SvaraRadera