fredag 26 december 2014

Julmaten från julafton

Hur har ni det i julfirandet? Vi har det bara bra, barnen har fullt upp med alla presenter de fick i julklapp så det är ganska tyst och lugnt i vårt stora hus idag. Jag själv har börjat fixa med Instagram åt bloggen. Jag vet ju att ni är många som önskat att följa mig även där så det kändes som det var dags nu. Det ska bli kul med lite nytt inför det kommande året. Detta återkommer jag mer om i ett separat inlägg lite senare.
Julafton firade vi hemma hos mina föräldrar, med oss till julbordet hade vi en ugnsomlett med champinjonstuvning. 
LÄNK TILL RECEPTEN HITTAR DU HÄR >> (ugnsomelett och champinjonstuvning)
Jag knäppte av bilder på några andra godsaker på julbordet också. Jag fick inte med allt men ni får i alla fall en liten glimt av julbordet och så fick den lille tomten vara med på denna bilden också. Min egen lille tomtenisse ♥ Fortsatt trevlig julhelg, jag återkommer i nästa inlägg med en dessert jag gjorde till vårat julfirande också. Det var första gången jag gjorde den efter ett tips jag fick. Den smakade fantastiskt men det är en liten ändring jag ska göra tills nästa gång jag gör den, berättar mer sedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar