lördag 7 mars 2015

Cheesecake till eftermiddagskaffet

Den här godingen har jag precis plockat ut ur frysen. Det är nämligen cheesecake på gång till eftermiddagskaffet :D Båda glassåserna, jordgubb och choklad, som jag visade på bilden i förmiddagens >> blogginlägg tänkte jag servera till. Cheesecaken är nu frusen och stenhård och får därför stå i rumstemperatur ungefär en halvtimma och tina lite. Då blir den allra godast.
Smeten blandade jag ihop idag på morgonen och den har stått i frysen sedan dess. Vill man kan man förbereda den flera dagar innan servering och förvara i frysen, perfekt när man väntar gäster och inte vill stressa samma dag som de kommer. Jag återkommer med receptet, fortsatt fin lördag så länge ♥
Nu finns detta recept på cheesecake HÄR >>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar