torsdag 21 maj 2015

Nu ska jag berätta vad som är på gång

Ja men då var det väl ändå dags att jag förtydligar det jag svamlat om tidigare. Kanske har ni sett att jag varit med i en reklambild lite då och då längst upp här över bloggen. Jag har hittat en samarbetspartner som jobbar med något som jag gillar väldigt mycket, de ger nämligen en summa pengar tillbaka när man handlar via dem i olika nätbutiker. Så himla bra. Det är en affärsidé som även gynnar oss konsumenter och det gillar verkligen jag. För att berätta lite mer om hur det hela fungerar och varför jag tycker att det är så bra så ska jag göra ett litet videoinlägg (heter det så??) Det blir första gången jag pratar med er läsare på annat sätt än genom det skrivna ordet. Jag är nervös men det ska bli kul :) Jag vet inte exakt när själva inlägget publiceras men det blir inom kort.
Nu är det även ett nytt recept på gång, innan vi åkte på semester så gjorde jag en så himelens god glasstårta. Till det serverade jag en glassås gjord på chokladkaka, så gott och enkelt. De två recepten ska ni få imorgon. 
(Just det! Bilden tog jag innan vi åkte på semester, nu har jag två stora vita ringar runt ögonen efter solglasögonen, det ser ut som jag solat med cyklop. Och i helgen ska jag spela in videoinlägget som jag skrev om ovan, det kan bli riktigt kul. Hoppas det hjälper med lite smink.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar