tisdag 7 juli 2015

Jag är en nattsuddare

Jag ska försöka göra en kategori med tips på hur man kan, eller rättare sagt hur jag brukar förbereda vissa maträtter dagen innan jag tillagar dem. Det finns ju självklart olika sätt och inget är mer rätt än det andra tycker jag, alla har vi våra olika knep och jag vill gärna dela med mig av hur jag brukar göra. Jag har nosat lite på detta innan här på bloggen men inte riktigt vetat hur jag ska lägga upp det. Hur inläggen ska se ut. Det är jätteviktigt för mig att det ska vara lätt att förstå innehållet i mina blogginlägg och jag är rädd för att det kan bli rörigt i dessa inlägg eftersom de kräver mer text än ett vanligt receptinlägg. Men ikväll ska jag göra ett försök. 
Ni som följer mig på Instagram >> vet ju att jag brukar sitta upp sena kvällar och nätter och så även idag. Jag kallar mig själv för nattsuddare. Jag tror nästan att jag jobbar bäst på nätterna, då är jag pigg, det är tyst i huset och kan genomföra idéer som jag klurat på under dagen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar