lördag 4 juli 2015

Lite bilder från gårdagen

Utflykten hade vägen förbi Fegen där vi stannade och njöt av en svalkande glass i värmen, varmt och skönt med strålande sol. Älskade svenska sommar. Finns det något bättre? Till och med den lilla vita fläcken på bordet kändes helt okej en dag som denna, jag är ganska äckelmagad av mig annars och kan flytta runt bland många bord innan jag känner mig nöjd. Men idag struntade jag i det.
Efter att ha varit ute i det vackra vädret större delen av dagen så avslutade vi vår utflykt med ett besök i det stora varuhuset med de där gula påsarna. Ja, gekås menar jag så klart. Precis som vi hoppades på var det väldigt lugnt och skönt där inne. Vem vill gå på Gekås när det är nästan 30° ute och havet finns bara några mil därifrån. Jo vi! Och några till. Bästa köpet denna gång blev de här snygga glasen. Idag har vi svalkande apelsinjuice i dem men tanken är att de ska få vara med på ett litet receptinlägg här på bloggen inom kort. Jag köpte även en lampa som jag blev väldigt nöjd med, vill ni se den så tjoha bara till så kan jag försöka fixa en bild på den också om ni vill. Ha det gott i värmen. Ses snart igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar