torsdag 23 juli 2015

Men vart tog hon vägen

Jag har dragit igång ett projekt här hemma. Barnen har bytt rum med varandra och jag och Fredrik håller nu på att fixar med killarnas rum. Ludwig har tidigare sovit på undervåningen hos oss och nu har det blivit dags för honom att flytta upp till övervåningen där syskonen har sina rum. Vårat hus är stort med åtta rum och flera möblerbara hallar så rummen räcker till men Melwin och Ludwig har bestämt att de ska dela rum. Efter flera rundor till Jönköping för att köpa diverse grejer till rummet är det nu nästan klart. Det blir inget lyxigt barnrum som man kan se i inredningstidningarna utan det är en blandningen av det vi hade hemma och lite nytt och begagnat. Killarna är jättenöjda. 
Vill ni se resultatet så kan jag fixa bilder, om jag får! Men det tror jag nog att killarna tillåter. Lämna kommentarer så jag får veta om det finns intresse för det eller ej. Berätta gärna om ni i så fall även vill veta inköpsställen till grejerna. Det kommer inte på något sätt att innehålla någon betald produktplacering i inlägget utan jag gör det enbart om det finns intresse från er läsare. Så fort tiden finns så kommer jag även att lägga upp receptet på desserten som jag skrev om i förra inlägget.

3 kommentarer:

  1. Alltid spännande att se barnrum :)

    SvaraRadera
  2. Blir så nyfiken, vill gärna se bilder.
    Linda

    SvaraRadera
  3. Jag följer din blogg med glädje och har lagat många av dina recept med toppen resultat. Vi är också en familj med fem barn med stort intresse för matlagning och inredning. Bor i ett sekelskifteshus och älskar friluftsliv. Jag ser gärna bilder på både hem och mat i bloggen. Skulle vara kul att se hur killarnas rum ser ut. /Madde

    SvaraRadera