söndag 23 augusti 2015

Fotbollscup med Melwin

Idag har vi ägnat dagen åt att heja på Melwin och hans lagkamrater som har varit på fotbollscup. De var så duktiga och jag som inte är en större fotbollsfantast egentligen (eller håller jag kanske på att bli?) tyckte att det var riktigt kul att få vara med och heja på killarna. I barnens ögon kunde man verkligen se sann glädje, alla hade så roligt. Två mål och två räddningar fick Melwin göra. Han hoppade in som målvakt i den sista matchen och det fixade han galant. Så bra jobbat av dem allihop. Jag ber om ursäkt för den risiga kvalitén på bilderna, solen sken starkt och systemkameran glömde jag hemma så det fick bli ett par bilder med mobilen. Jag såg nu ikväll att jag hade fått flera hälsningar från er läsare både här på bloggen och de andra kanalerna som jag arbetar med, även ett spännande mail :) Alla svar på det ni skrivit till mig kommer under morgondagen. Nu ska jag stupa i säng. Godnatt ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar