torsdag 3 september 2015

5 onödigt vetande om mig som är positiva

Det kändes så trist när det bara blev negativa saker i gårdagens lista så idag har jag försökt att påminna mig om att det finns en hel del positivt också. Den listan kommer här: 
  1. Solen skiner och kaninerna skuttar omkring i sin nya utegård. Jag sitter i solstolen utanför kaningården med parasollet uppfällt och håller dem sällskap. Det känns positivt.
  2. Några av er har lämnat er åsikt i undersökningen som jag började med igår >>. Det känns fantastiskt kul. Undersökningen ligger just nu längst upp i högerspalten. Jag välkomnar fler att vara med. (Ber om ursäkt för att jag gömmer mig bakom glasögonen på bilden men det är inte kul att visa upp mina ögon just nu)
  3. Halleluja! Hemförsäkringen täcker kostnaden för reparationen av diskmaskinen. Tipset fick jag av reparationskillen. Tack för det.
  4. Vi har jordgubbar, vinbär, blåbär och plommon som vi kan äta direkt från trädgården. Vardagslyx!
  5. Jag är så nöjd med våra nya bäddmadrasser. Tror nog inte att jag någonsin sovit så bra innan som jag gör nu. Trots att vi allt som oftast får sällskap av Ludwig i sängen :D
Japp, lite muntrare idag minsann trots att mina ögon fortfarande är röda. Ni som följer mig på Instagram >> har nu en förklaring till varför jag valde att lägga upp en svart/vit bild på mig själv för ett par dagar sedan. Det var den dagen mina ögonproblem började.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar