fredag 4 september 2015

Bilden kräver en förklaring

Bilden på mig vid undersökningen i högerspalten ser allt annat än inbjudande ut. Jag skulle själv tro att det är en besserwisser som inte bryr sig ett dugg om vad läsarna tycker om jag skulle halkat in här på bloggen och sett bilden. Det är helt fel. Jag har som ni vet haft problem med röda ögon ett tag nu och därför valde jag att använda glasögon på bilden. Att jag sedan tittar ner in i kameran var helt enkelt ett amatörfel, med den vinkeln får man en mindre trevlig attityd och det har jag lärt mig av just den bilden. 
Nu låter jag trots allt bilden vara kvar då undersökningen avslutas om bara ett par dagar och då plockas bilden bort. Jag välkomnar än en gång fler av er läsare att vara med i undersökningen. Er åsikt har stor betydelse för mig. Stort tack till alla som medverkar ♥
En skymt av bilden som jag skrivit om ovan hittar ni HÄR >>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar