fredag 27 maj 2016

En hästhage med sötaste hästarna

När vi går till förskolan så går vi förbi något av det vackraste som finns. En hage full med små ursöta hästar. Hästhagen ligger inte alls på landet som det kanske ser ut på bilderna, runt hagen finns det villor, hyreshus och en skola. Tänk att ha den utsikten från sitt fönster.
Jamen, visst är de söta! Även om bloggen mest handlar om recept så lägger jag lite då och då in annat här också. När jag tycker något är vackert eller om jag vill ge er tips eller om jag bara har lust att dela med mig av något från vår vardag, semester eller vad som helst egentligen. Idag hade jag lust att dela med mig av det här.

Nu ska jag jobba vidare med några receptinlägg som jag hoppas att jag ska kunna få ut här på bloggen under helgen. Bland annat ska jag testa fram ett nytt recept med lax som jag går och klurar på. Tärnad lax tänkte jag göra så att det blir ett sådant där riktigt snabblagat recept. Lax är ju verkligen snabbmat och tärnar man den går det ju ändå fortare. Nyttig snabbmat, det kan ju knappast bli bättre. Ha det bäst! Vi ses snart igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar