måndag 20 januari 2014

Rensa och slänga

Ny vecka, lite snö på backen och solen skiner. Just nu är det riktigt ljust och och fint och jag känner mig väldigt sugen på att fixa lite här hemma. Städa, skura, rensa och slänga, det är vad jag kommer att pyssla med idag :) Och efter det ska jag åka och införskaffa mig lite färska snittblommor att ställa på bordet, fin belöning som man kan kalla vardagslyx. Det blir en bra start på denna veckan det.
Vad det gäller kommande recept till bloggen så tänkte jag fylla på med lite nya recept i kategorierna Fyllt bröd och Smaksatt bröd under de närmsta veckorna. Så håll utkik alla ni som gillar det.

För er som följer mig på facebook, ni får en länk där när jag har publicerat ett nytt recept. Madame Ediths facebooksida hittar du HÄR. Välkommen att gå med du också ♥

7 kommentarer:

  1. Det låter som en härlig dag! Tänk så gott du ska somna efter att varit så flitig och fått en massa gjort och dessutom njutit att härliga blommor =)

    Blommor är verkligen vardagslyx!

    Önskar dig en fin start på veckan!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. I mina öron låter det som en underbar dag!
    Önskar dig en fin vecka! //Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Det låter som en bra dag och hoppas du fick dig en riktigt fin bukett efter rensandet!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  4. Låter som en bra dag. Blommor på bordet är alltid vackert :)
    Trevlig kväll.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  5. Tack snälla du för ett jättegott recept på KRÄMIG KYCKLINGPAJ som jag bjudit ett av mina tjejgäng på ikväll. Lyckat !!!!
    Kram Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul Eva, och tack snälla du som berättade för mig vad ni tyckte om den. Det är precis sådana kommentarer som får mig att gilla bloggandet extra mycket :D

      Stor kram till dig

      Radera
  6. Ja nu är vi igång, nytt år nya insatser och väck med allt onödigt. Känner precis likadant.
    Önskar dig en riktigt mysig dag
    kram
    AC

    SvaraRadera