söndag 26 januari 2014

Tacorester

Då var söndagen här och jag har precis klistrat igen kuvertet som vi ska skicka iväg till förskolan. Hur tankarna gått och vilket beslut vi har fattat berättar jag mer om i ett kommande inlägg. Igår hade vi tacokväll här hemma. Det blev en del köttfärs över så idag ska jag använda den överblivna färsen till att göra pizzabullar. Perfekt till utflykter och att plocka fram ur frysen till mellanmål när barnen kommer hem från skolan. Bild och recept hittar ni här på bloggen imorgon. Vi ses då!

4 kommentarer:

  1. Låter som en bra idé...vi gjorde egen pizza i fredags.....och åt resterna i går hihi.....och tacos är ju såå gott...äter vi ibland på fredagarna ;))......nu ska jag på loppis snart....ha det gott i vinterlandet;)
    Kram bia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Loppis!! :D Jag vill också åka på loppis, måste boka in en loppisrunda snart, har det så kul!

      Radera
  2. Inte lätt med de där valen som man vet kommer att påverka barnen så mycket. Vad gäller tacos så är det något av en upplevelse att äta tacos hemma hos någon annan. Alla har verkligen sin egen idé om vad tacos är. Liza

    SvaraRadera
  3. Brukar alltid göra "Tacosallad" av resterna! Men detta lät ju supersmart och smarrigt!

    Kram Jenny

    SvaraRadera