söndag 29 mars 2015

Middagsplanering

Gokväll allihop. Jag sitter just nu och planerar nästa veckas middagar samtidigt som jag sneglar på Wallander lite då och då :) Jag brukar som oftast planera maten utifrån annonsbladen men ibland utgår jag från vad som finns hemma och ska jag vara helt ärlig så är det inte alltid jag planerar hela veckan på en gång. Även jag står ibland och tittar in i kylen och har ingen aning om vad jag ska hitta på. En rätt har jag i alla fall bestämt nu inför nästa vecka, det blir laxrätten som ni ser på bilden. Till den har jag faktiskt alla ingredienser hemma, förutom cocktailtomaterna, men jag har vanliga tomater och det går ju lika bra :) 
Är det någon mer som är sugen på att göra denna laxrätten så hittar ni den HÄR >> Trevlig kväll ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar