söndag 29 mars 2015

Melwins födelsedagsfika

Idag har vi haft kalas för Melwin som har fyllt 7 år. På bilden har han sällskap av lillebrorsan och moster Veronica. Henne har jag ju nämnt här på bloggen tidigare men hon har nog inte varit med på så många bilder. Jag brukar inte springa runt med kameran och ta kort på gästerna för att kunna lägga upp här på bloggen. Alla tycker inte att det är så roligt att hamna på bloggar och sociala medier och det respekterar jag. Men denna gången frågade jag Veronica eftersom jag tror att det finns ett intresse från er läsare att få en bild av min baktokiga syster som jag brukar kalla henne. 
Melwin lånade tidigare i veckan med sig datorn upp på sitt rum. Han ville själv bestämma vad vi skulle fika på hans kalas och han skulle välja något från mammas blogg talade han om :D Sötnöten ♥ Han valde daimglasstårta RECEPT HÄR >> med nougatsås RECEPT HÄR >> 
Bra val tycker jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar