lördag 30 maj 2015

Hitta mig på sociala medier

Men vad kul det var att spela in en liten video hit till bloggen (HÄR >>) och ännu roligare är att jag äntligen startat upp ett konto på youtube (HÄR >>) Att använda Youtube för att nå ut till er läsare är helt nytt för mig och herrejösses så roligt! Nu har det satt igång fullt med idéer i huvudet på mig, men varför har jag inte gjort det här tidigare?? Ju fler kanaler jag arbetar med desstå mer tid får jag lägga så klart och med ett sommarlov som snart kommer för barnen innebär det att jag inte startar upp med de nya idéerna riktigt än men planera kan jag ju :) Tipsa mig gärna om vad ni skulle vilja att jag gör för kul med mitt konto på youtube. 
Imorgon är det ju morsdag, jag och familjen är bjudna hem till min mamma och pappa på eftermiddagsfika och därför hade jag egentligen inte planerat att baka något imorgon. MEN barnen tyckte absolut att vi skulle fira lite själva här hemma på förmiddagen med något gott som de skulle baka själva. Så imorgon blir det fika i stora lass, barnen kommer att göra busenkla nutellabakelser som är hur enkla som helst att göra. De bakar och jag passar på att fota till ett inlägg här på bloggen. Det blir toppen det!
Förutom det nya youtubekontot som jag skrev om ovan så hittar ni mig även på: 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar