onsdag 1 juli 2015

Ett tips från en läsare

Hej på er. Hoppas att ni har det riktigt bra och har kunnat njuta ordentligt av det fantastiska vädret vi haft idag. Jag och barnen har varit ute från morgon till kväll, vi har rensat i landen, plaskat i den lilla uppblåsta barnpoolen, planterat smultron och viktigast av allt bara latat oss. Helt underbart! Nu ikväll testade jag ett recept som jag fick som tips av en av er läsare för ett tag sedan. Ni kanske minns att jag frågade om någon av er hade något gott recept med choklad som jag kunde testa. Då fick jag det här tipset som jag tyckte var lite annorlunda och spännande. Små gobitar med mixad sockerkaka, vit choklad, passionsfrukt och kokos. 
De står i kylen nu och ska avsmakas imorgon till elvakaffet. Åh vad smaskigt det ska bli! Under morgondagen ska jag även skriva in receptet här på bloggen ifall någon mer är sugen på att testa att göra dem. Än en gång, stort tack för receptet Rosita och tusen tack för ditt fina mail.
Nu finns receptet HÄR >>

1 kommentar:

  1. Great article, Thanks for your great information, the content is quiet interesting. I will be waiting for your next post.

    SvaraRadera