onsdag 11 november 2015

Vilken god kycklingpaj

Alltså herrejösses så god den här kycklingpajen blev. Dagen har varit fullspäckad och igår förberedde jag en kycklingpaj till dagens lunch. Pajdegen och fyllningen fick stå i kylen över natten och idag vispade jag ihop en äggstanning och hällde över fyllningen. En halvtimme senare var lunchen färdig att plockas ut ur ugnen. Jag älskar att förbereda vissa steg i tillagningen, antingen på morgonen eller allra helst dagen innan. Fyllningen i den här pajen bestod av lite av vad jag hade hemma. Vilken fullträff! Den godaste kycklingpajen jag lagat, tur att jag skrev ner ingredienserna så att jag kan lägga upp receptet här på bloggen. (Och så att jag själv kan göra pajen fler gånger, för det kommer jag absolut att göra)
Imorgon är en lugnare dag och då ska jag skriva ner receptet och lägga upp fler bilder. Hoppas att vi ses.
Nu finns receptet HÄR >>

2 kommentarer:

  1. Ser supergott ut, inte så ofta vi gör paj här hemma men detta måste jag testa, kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul :D Receptet kommer under morgondagen. KRAM

      Radera