tisdag 15 december 2015

Bilder på andras barn

Idag gör jag och Ludwig lite mer julgodis, trillingnöt blir det denna gången. Recept och bilder kommer. Igår var vi och tittade på Melwins luciatåg, det var jättemysigt och jag tror faktiskt att julstämningen kom till mig lite mer efter det. Nu är det bara snön som fattas. 
Under kvällen tog min syster, som också var med, några jättefina bilder på luciatåget. Det hade varit så roligt att få lägga in dem här för att få lite mer julkänsla på bloggen men jag har bestämt mig för att inte göra det. Jag vet helt enkelt inte vad lagen säger om att publicera den typen av bilder. Det är ju fler barn än mitt barn på bilden. Hur gör ni andra som har bloggar, lägger ni upp sådana bilder?
Nu finns recept på trillingnöt HÄR >>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar